جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}

دپارتمان مدیریت و کسب و کار

اطلاعات تماس

 

صفحه اینستاگرام دپارتمان مدیریت و کسب و کار مجتمع فنی تهران

 

 

 

   تلفن مستقیم :021-22095170

 

شماره واتساپ :09012707206

 

 

 

دپارتمان مدیریت و کسب و کار

به دپارتمان مدیریت و کسب و کار، جایی که یاد میگیریم در بازار امروز، چگونگه مدیریت کنیم، چگونه کار کنیم، چگونه درآمد کسب کنیم و چگونه حال خود و همکاران خود را خوب کنیم، خوش آمدید!

دوره های آموزشی این دپارتمان اعم از دور های بلندمدت، ميان مدت و کوتاه مدت  از دوره های مديريت پيشرفته و راهبردی کسب و کار گرفته تا دور های بازاریابی و فروش و همچنين دوره های  مهارت های نرم مدیریتی و سرپرستی، به شما این امکان را می دهد که ضمن آشنایی با فرصت ها و جوانب مختلف کسب و کار و به دست آوردن دیدگاهی حرفه ای مبتنی بر تجربه اساتید و دیگر دانش پذیران، آموخته های خود را به شکل کاملا عملیاتی و کاربردی، به حوزه کسب و کاری خود وارد کرده و از نتایج مطلوب آن، نهایت لذت را ببرید. آموزه های این دوره ها، علاوه بر ایجاد نگرش مثبت، شما را تا کسب نتایج درخشان کاری و ارتقای جایگاه اجرایی تا مراتب بالای کارآفرینی، مدیریتی و رهبری کسب و کار همراهی خواهد کرد.

همراهی با این دپارتمان، آغازی خواهد بود بر شکار فرصت ها، ارتقای نگرش شغلی و بار علمی و تجربی شما در راستای اجرای فرآیندهای کاری به شکلی نوین، هدفمند و رضایت بخش.

اکنون زمان آن فرارسیده که به ما بپیوندید و قدم به دنیای مدرن و کاربردی مدیریت کسب و کار بگذارید.

 

دوره ها

گروه های آموزشی

{{item.title}}
{{item.center}}
{{p[0]['name']}}
{{item.time}} {{item.sessions}}
کلاس {{item.number}}
{{item.dep}} {{item.group}}
شروع {{item.start}}
{{dayText}}
ظرفیت باقی مانده {{item.capacity}} نفر
{{item.author}}
شروع قیمت از
{{item.cost}}
{{item.minCost}}
ریال{{item.discount}}
{{item.title}}
در این پکیج {{item.lessons.length}} کلاس وجود دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
{{item.cost}} ریال{{item.discount}}
موردی برای نمایش وجود ندارد!
نمایش بیشتر

مقالات

مزیت رقابتی ناپایدار استراتژی رقابتی کسب‌وکارها (بخش دوم)
۲k

دلایل منطقی وجود دارند که باعث می‌شوند شرکت‌ها در هر مرحله از رشد خود بخواهند به مرحله بهره‌برداری از چرخه عمر مزیت رقابتی خود بازگردند. اما آنها برای مدیریت وظایف ضروری در هر مرحله از رشد مزیت رقابتی خود به مهارت‌ها، استانداردها و افراد مختلفی نیاز دارند. اغلب موفقیت ابتکارات شرکت‌ها باعث ایجاد رقبا می‌شود که این امر مزیت رقابتی آنها را تضعیف می‌کند. بنابراین شرکت‌ها باید فرایندهای خود را از نو پیکربندی (reconfigure) کنند تا بتوانند مزیت خود را قوی نگه دارند. شرکت‌ها برای پیکربندی مجدد فرایندهای خود به افرادی نیاز دارند که از بازنگری بنیادی در الگوها و منابع ترسی نداشته باشند. برای رقابت در فضای اقتصادی که در آن مزیت رقابتی ناپایدار بسیار مهم است، باید آماده باشید که از مزایای رقابتی خود ارزیابی صادقانه انجام دهید و بررسی کنید که آیا واقعاً در خطر از بین رفتن هستند یا خیر.

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲
ادامه
راهنمای رهبری برای تازه‌کاران
۶۲۸

رهبران تازه‌کار باید از خود بپرسند به چه فضایی وارد شده‌اند، هر هر فضا به رویکرد خاص خود نیاز دارند و باید استراتژی، مدیریت و زمان‌بندی‌های ادغام و استخدام را با توجه به آن ویژگی‌ها انتخاب کرد.

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
ادامه
استراتژی‌های مزیت رقابتی ناپایدار هشت تغییر مسیر عمده در استراتژی رقابتی
۳k

وقتی یک شرکت نشان دهد که برای محصول یا خدمات آن متقاضیانی وجود دارند، رقبا به‌سرعت وارد عمل می‌شوند. اما چیزی که مشتریان واقعاً می‌خواهند و شرکت‌های کمی می‌توانند آن را فراهم کنند، طراحی یک تجربه کاربری خوب و پاسخ کامل به مشکلات مشتریان است. یکی از معدود موانع ورود به بازار که در بستر مزیت رقابتی ناپایدار نیز به قوت خود باقی است، به افراد درگیر و شبکه‌های خصوصی آنها مربوط می‌شود. در واقع شواهد نشان می‌دهند که موفق‌ترین کارکنانی که تقاضای بسیاری برای آنها وجود دارد، کسانی هستند که شبکه‌های ارتباطی قوی دارند. آماده کردن مشتریان برای فاصله گرفتن از مزیت‌های رقابتی پیشپن، فرایندی بسیار مشابه فرایند معرفی یک محصول جدید است اما در جهت عکس. همه مشتریان به یک میزان آماده پذیرش مزیت رقابتی ناپایدار جدید نیستند. باید مجموعه‌ای از اقدامات طراحی کرد که مشتریان را مرحله به مرحله در این مسیر هدایت کنند.

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲
ادامه