متاورس اشاره به واقعیتهای دیجیتالی دارد که در محیط کار، بازی یا ارتباطات بینفردی همراه با واقعیت فیزیکی حضور و معنا دارند.
متاورس اشاره به واقعیتهای دیجیتالی دارد که در محیط کار، بازی یا ارتباطات بینفردی همراه با واقعیت فیزیکی حضور و معنا دارند.
موارد ابتلا به بیماری کوید ۱۹ در سطح جهان در حال افزایش است و رهبران کسبوکارها در حال تقلا برای رسیدگی به مجموعه گستردهای از مشکلات و مسائل هستند، از سقوط فروش و متوقف شدن زنجیره تأمین گرفته تا حفظ سلامت کارکنان و تضمین اینکه آنها به کار ادامه میدهند. از اساتید مدرسه کسبوکارها هاروارد (Harvard Business School) سؤال شده است که چگونه همهگیر شدن ویروس کرونا در حال تغییر روش کسبوکارها و تجارت است. در ادامه پاسخ آنها را بخوانید.
سال ها قبل بازاریابی دیجیتال در برابر پویشها (کمپینهای) بازاریابی غیردیجیتال، امری ثانوی و اضافی دانسته میشد. شما بهعنوان صاحب یک کسبوکار پیشتر تبلیغات محیطی را انجام میدادید، در تلویزیون تبلیغ میکردید، فهرست محصولات و قیمتهای خود را پرینت میگرفتید و دست آخر به این فکر میافتادید که بد نیست برای پوشش اجتماعی در فیسبوک نیز پستهایی انتشار دهید. اکنون زمانه تغییر کرده است. بازاریابی دیجیتالی امروزه امری بنیادی برای هر پویش تبلیغاتی دانسته میشود و بخش مهمی از بودجه را به خود اختصاص میدهد.