
فرض کنید در شرکت شما شایعهای وجود دارد مبنی بر اینکه قرار است بخش شما تعطیل شود. اما شما نمیتوانید با همه صحبت کنید و ببینید آیا این شایعه درست است یا خیر. شما تنها یک ایمیل دریافت کردهاید که مدیرتان آن را برای شما فروارد کرده است. این ایمیل در اصل از سوی رئیس بخش شما ارسال شده است. چنین موقعیتی میتواند شما را دچار نگرانی و بلاتکلیفی کند و طبیعی است که در این حالت افراد برای شغل خود نگران میشوند. در این شرایط مفیدتر بود اگر در جریان ارتباطی رو در رو به افراد فرصت داده میشد پرسشهای خود را مطرح و نگرانیهای خود را برطرف کنند.